Retur, bytte og garanti

Retur

Det er 20 dagers retur på lagerførte varer. Ved retur skal dette alltid avtales med oss på forhånd og elektronisk returskjema er utfylt og sendt inn.

Kjøper er ansvarlig for returkostnader. Retur må skje som sporet pakke levert til bedrit og ikke på postkontor. Ta kontakt dersom du trenger hjelp med dette.

 

Husk å legge ved informasjon i pakken om hvilken salong du returnere varene fra. Vi opplever i blant å få pakker uten noen info, noe som gjør det umulig for oss å vite hvem som er avsender.

Produkter som returneres må være:

  • Ubrukt
  • I originalemballasje som er i feilfri stand
  • Uten prislapper

Vi tar forbehold om å nekte retur eller at det gis avslag i krediteringen dersom varene er pakket på en måte som gjør at de har tatt skade i transport eller har feil/mangler i produkt eller emballasje. Husk at varene skal sendes i posten der eskene kan bli kastet rundt. Ikke legg varene ubeskyttet i en eske, da er sjansen stor for at de blir ødelagt. Vi kan ikke stå ansvarlig for dette. Kort sagt, varene må se ut i god stand som om du hadde vært fornøyd med å få de selv 😊

Bytte

Varer kan byttes dersom dette avtales med oss på forhånd og elektronisk returskjema er utfylt og sendt inn.

Kjøper er ansvarlig for returkostnader. Retur må skje som sporet pakke levert til bedrit og ikke på postkontor. Ta kontakt dersom du trenger hjelp med dette.

 

Husk å legge ved informasjon i pakken om hvilken salong du returnere varene fra. Vi opplever i blant å få pakker uten noen info, noe som gjør det umulig for oss å vite hvem som er avsender.

Produkter som returneres må være:

  • Ubrukt
  • I originalemballasje som er i feilfri stand
  • Uten prislapper
  • Minimum 3 måneder før utløpsdato

Vi tar forbehold om å nekte retur eller at det gis avslag i krediteringen dersom varene er pakket på en måte som gjør at de har tatt skade i transport eller har feil/mangler i produkt eller emballasje. Husk at varene skal sendes i posten der eskene kan bli kastet rundt. Ikke legg varene ubeskyttet i en eske, da er sjansen stor for at de blir ødelagt. Vi kan ikke stå ansvarlig for dette. Kort sagt, varene må se ut i god stand som om du hadde vært fornøyd med å få de selv 😊

Pakking av esker

Vi opplever dessverre ofte at vi får en eske i retur der så og si alt innholdet er ødelagt. Dette kommer av at varene ikke er polstret og/eller at det er mye luft i esken. Merk at:

  • Esker kan behandles ganske røft i postkassen.
  • Varer må pakkes inn med papir/bobleplast eller lignende.
  • Husk at hvis det er mye luft i esken så vil innholdet bli slengt rundt. Legg inn ekstra polstring hvis det er plass til overs i esken.

Vennligst ikke send varer i retur som i bildet under 😊 Her er så og si alle boksene bulket og ikke salgbare, i tillegg hadde noen åpnet seg og sølt utover de andre. Det er bare flaks at glassflaskene som lå slik ikke knuste og rant utover.

I eksempelet under må boksene pakkes inn i papir/bobleplast slik at de ikke bulkes, samt at det må ligge polstring så ikke varene slenges rundt inni esken i postgangen.

Garanti

Elektronisk utstyr har 12 måneders garanti fra kjøpsdato. Du har rett til å få varen reparert eller alternativt erstattet med tilsvarende produkt. Garantien gjelder ikke ved uaktsom bruk av varen.

Ta vare på dine beste kunder

Visste du at lojale kunder utgjør mer enn 60% av inntektene dine? Bak vårt lojalitetsprogrammet ligger det unik innsikt og smart programvare som gjør at du endelig kan være sikker på at kundene er interessert i å motta kommunikasjon fra deg. Finn dine unike segmenter og kombiner eksempelvis demografi og kjøpsdata for å kommunisere treffsikkert.

Dine lojalitetsmedlemmer behøver ikke huske et medlemskort. Kundenes fordeler er direkte knyttet til deres eksisterende betalingskort. De kan også automatisk motta digitale kvitteringer.

I et frisør og barbershopmarked som er konkurranseutsatt er det viktig å sørge for gjenbesøk. Retunerende kunder er verdifullt for din salong og bør bli anerkjent for sin lojalitet. Med vårt lojalitetsprogram kan du sette opp eksklusive tilbud og insentiver for å skape en lojal kundebase.

Fordeler for deg som salong

Økt omsetning

Med et effektivt lojalitetsprogram kan du indentifisere, følge opp og selge mer til de kundene som blir langsiktige kilder til økt omsetning. De bedriftene som skjønner dette bruker bevisst ressurser på kundelojalitet, fordi de ser det som den største driveren for økt omsetning.

Økt engasjement
Bedre kommunikasjon med kunder
Nøyaktig resultatmåling

Fordeler for dine kunder i salongen

Enkel registrering

Enkel registrering

Som medlem registrerer kunden seg enkelt én gang, deretter kjenner systemet kunden igjen automatisk når de handler i salongen din.

Automatisk bonus på sine kjøp

Automatisk bonus på sine kjøp

Hva er en bedre indikasjon på interesse enn faktisk kjøpshistorikk og handlemønster? Kundene dine kan få fordeler i transaksjonsøyeblikket, tjene bonuser og motta gavekort.

Skreddersydde tilbud

Skreddersydde tilbud

Lojalitetsprogrammet samler automatisk data, slik at din salong kan være relevant og presis i kommunikasjon. Dette gjør at du kan kommunisere riktig budskap på riktig tidspunkt og gi kunden skreddersydde tilbud.